بازی انتزاعی-راهبردی/ شناختی “سگال”

جامعه هدف: 7 تا 99 سال

سگال در زبان پارسی به معناي انديشه، فكر و خیال به کار رفته است. این بازی انتزاعی-راهبردی دارای دو صفحه، شانزده مهره و شانزده حلقه است. هدف نهايي در اين بازي مينيمال که در سه روش انجام می شود، ايجاد توالي هاي حداقل چهارگانه حلقه، مهره يا حلقه-مهره طبق قواعد مطرح در راهنماي بازي است. دريافت سريع روش بازي، سادگي و در عين حال پيچيدگي و عمق سگال، اين بازي جذاب را در نوع خود منحصر به فرد کرده است.

اهداف شناختی بازی سگال

  • استدلال و تصمیم گیری
  • توجه و تمرکز
  • سرعت پردازش
  • پردازش فضایی

جوایز و افتخارات

بازی انتزاعی-راهبردی/ شناختی "سگال"

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی انتزاعی-راهبردی/ شناختی “سگال””

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *